Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 21 grudnia 2011, 06:47

autor: Adrian Werner

Premiera Star Wars: The Old Republic

Dzisiaj miała miejsca jedna z najbardziej oczekiwanych premier tego roku, czyli Star Wars: The Old Republic.

Nadszedł wreszcie dzień na który fani gatunku MMO i uniwersum Gwiezdnych Wojen czekali od ponad czterech lat. Wystartowała bowiem wreszcie gra Star Wars: The Old Republic. Jest to pozycja tak dużego kalibru, że interesuje prawie wszystkich graczy, zarówno tych korzystających z komputerów stacjonarnych, jak i tych bawiących się na notebookach. Dla tej drugiej grupy dodatkową zaletą są bardzo rozsądne wymagania sprzętowe.

MINIMALNE WYMAGANIA SPRZĘTOWE
    Procesor: Core 2 Duo 2.0 GHz
    Pamięć RAM: 1,5 GB (Windows XP) / 2 GB (Window Vista/7)
    Karta grafiki: z 256 MB pamięci
    System operacyjny: 
Windows XP/Vista/7

W przypadku kompterów korzystających z zintegrowanych kart grafiki (czyli wielu notebooków) BioWare zaleca posiadanie przynajmniej 2 GB pamięci RAM. W takim przypadku gra wymaga przynajniej układu Intel 4100 lub mocniejszego.

Star Wars: The Old Republic to największy i najbardziej kosztowny projekt w historii Electronic Arts, więc oczekiwania względem niego są olbrzymie. Według firmy Cowen & Company grę przedpremierowo zakupiło ponad 1,5 mln graczy. Na start  przygotowano 150 serwerów (z czego 63 dla Europy). Co ciekawe ponad 50 z nich jest już zapełnionych, co pokazuje jak ogromnym zainteresowaniem cieszy się ta produkcja.

Gra Star Wars: The Old Republic sprzedawana jest w naszym kraju w sugerowanej cenie detalicznej 199,90 złotych, choć bez problemy znajdziecie sklepy, które za pudełko z nią żądają o 20 złotych mniej. Niestety, najnowsza produkcja BioWare jest tak ogromna, że rodzimemu oddziałowi Electronic Arts nie udało się przygotować polskiej wersji językowej, nawet w formie napisów.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej