Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 19 listopada 2015, 18:40

autor: Adrian Werner

Polskie Real Boxing 2 Creed wkroczyło na ring

Do dystrybucji w App Store i Google Play trafiło Real Boxing 2 Creed, czyli gra pięściarska polskiego studia Vivid Games, która korzysta z licencji spin-offa filmowego cyklu Rocky.

Fani gier sportowych mają powody do zadowolenia. Na App Store właśnie zadebiutowało Real Boxing 2 Creed, czyli produkcja, która pełni rolę zarówno kontynuacji polskiego przeboju sprzed trzech lat, jak i oficjalnej adaptacji hollywoodzkiego filmu Creed, stanowiącego spin-offa słynnej serii Rocky.

Gra korzysta z modelu darmowego z mikropłatnościami i dostępna  na urządzenia z systemami iOS oraz Android.

Tytuł odtwarza w ogólnych zarysach fabułę filmu. Opowieść obraca się zatem wokół postaci Adonisa Johnsona, czyli syna słynnego Apollo Creeda, który próbuje zmierzyć z legendą swojego ojca. Jego mentorem zostaje sam Rocky Balboa. Możemy także bawić się w niekończącym się trybie kariery lub spróbować sił przeciwko innym graczom w ramach rozgrywek multiplayer. Autorzy zaoferowali również system kreacji postaci, pozwalający na stworzenie własnego zawodnika. Jest on całkiem rozbudowany i możemy decydować o takich aspektach jak budowa ciała, typ muskulatury, osobowość, a nawet wygląd poszczególnych elementów twarzy.

W porównaniu z pierwowzorem Real Boxing 2 Creed skręciło w stronę arcade, oferując dynamiczne potyczki oraz możliwość korzystania z licznych ataków i zdolności specjalnych. Zabawę urozmaica system rozwoju, pozwalający ulepszać takie statystyki pięściarza jak siła, szybkość czy wytrzymałość. Ponadto podczas zabawy gracze mogą zdobyć kilkaset różnych przedmiotów, wpływających na zdolności zawodnika. Rozgrywkę urozmaicają mini-gierki, w większości odtwarzające różnorodne elementy treningu bokserskiego.

Mocną stroną Real Boxing 2 Creed jest jakość wykonania. Pierwsza część była w dniu premiery jedną z najładniejszych gier mobilnych i druga odsłona cyklu podtrzymuje tę tradycję. Autorzy porzucili silnik Unreal Engine 3 na rzecz czwartej generacji tej technologii, co pozwoliło im zaoferować bardzo szczegółowe modele postaci i imponujące efekty graficzne.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej