Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 10 grudnia 2014, 16:45

autor: Adrian Werner

Docking Sequence – nadchodzi mobilna zręcznościówka o cumowaniu na stacjach kosmicznych

Studio Quantum Sheep zapowiedziało Docking Sequence, czyli zmierzającą na urządzenia mobilne z systemem iOS zręcznościówkę, w której wcielimy się w pilota statku kosmicznego próbującego zacumować na serii stacji gwiezdnych.

Niezależne studio Quantum Sheep, znane z serii Air Supply, zapowiedziało swój kolejny mobilny projekt. Okazała się nim zręcznościówka Docking Sequence, w której zabawa polegać będzie na kierowaniu statkiem kosmicznym próbującym zacumować na stacjach gwiezdnych.

Praca pilota w tej grze nie będzie łatwa, gdyż stacje będą małe i co gorsza, cały czas będą się obracały. Zabawę utrudnią dodatkowe przeszkody, takie jak asteroidy. Ponadto na mapach pojawiać się będą także inne zagrożenia, w tym statki kosmicznych piratów, niestabilne portale międzywymiarowe, miny, a nawet tajemnicze czarne monolity, stanowiące oczywiście odniesienie do cyklu Odyseja kosmiczna.

Sterowanie polegać ma na kreśleniu linii na ekranie nakazujących statkowi ruch w danym kierunku. Im szybszy i dłuższy gest palcem wykonamy, tym większe tempo osiągnie maszyna. Ponadto dotknięcie jednego punktu spowoduje wyłącznie silnika i w ten sam sposób potem go włączymy. Każdy ruch zużyje pojedynczą jednostkę paliwa i gdy opróżnimy bak zostanie nam tylko pięć sekund na zacumowanie. Jeśli nie zmieścimy się w tym przedziale czasowym to statek eksploduje.

Skuteczne zacumowanie spowoduje przeniesienie nas do kolejnego poziomu, a w sumie odwiedzimy sto stacji kosmicznych. Za sukcesy nagradzani będziemy punktami, które wydamy na odblokowanie dodatkowych dziewięciu maszyn oraz takiej samej ilości filtrów wizualnych zmieniających grafikę gry.

Docking Sequence powstaje wyłącznie z myślą o urządzeniach mobilnych z systemem iOS. Na razie autorzy nie mają w planach konwersji na Androida. Gra sprzedawana będzie za jednego dolara i nie znajdą się w niej żadne mikropłatności. Premiera powinna nastąpić w przyszłym tygodniu.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej