Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 14 września 2014, 06:36

autor: Adrian Werner

Peggle Blast - nadchodzi nowa mobilna odsłona cyklu studia PopCap

Studio PopCap i firma Electronic Arts zapowiedziały Peggle Blast, czyli najnowszą mobilną odsłoną popularnego cyklu gier zręcznościowo-logicznych. Produkcja korzysta z modelu Free-2-Play i ukaże się jesienią na urządzenia z systemami iOS i Android.

Firma Electronic Arts zapowiedziała Peggle Blast, czyli najnowszą odsłonę niezwykle popularnego cyklu gier zręcznościowo-logicznych studia PopCap. Produkcja zmierza na urządzenia mobilne z systemami iOS i Android.

Podstawowe zasady zabawy pozostaną niezmiennone w porównaniu poprzednimi odsłonami. Naszym zadaniem będzie więc wystrzeliwanie kulek z armaty tak, aby trafiły do zlokalizowanego na dole ekranu dzbana. Każda mapa zapełniona zostanie gęsto przeszkodami, które najczęściej będziemy musieli zniszczyć, aby ukończyć poziom. O odpowiedni poziom trudności zadba ograniczona ilość pocisków, a całą rozgrywką rządzić ma rozbudowany silnik fizyczny, pozwalający przewidywać tory lotu i planować rykoszety.

Nie zabrakło również kilku nowości. Przede wszystkim Peggle Blast zaprojektowano z myślą o trybie portretowym. Ponadto do kolejnych poziomów dostaniemy się eksplorując mapę. Ostatnią zmianą jest przestawienie całości na tryb darmowy z mikropłatnościami.

Kilka dni temu pisaliśmy o zapowiedzi nowej mobilnej odsłony cyklu SimCity i w tamtym przypadku aby zwiększyć szansę projektu na sukces firma Electronic Arts usunęła z App Store i Google Play wcześniejszą odsłonę cyklu, niekorzystająca z modelu F2P. Istniała obawa, że wydawca postąpi podobnie z pierwszym Peggle, ale na razie na szczęście tak się nie stało. Zamiast tego pierwowzór tylko na chwile zniknął ze sprzedaży, aby wkrótce potem powrócić pod zmienionym tytułem Peggle Classic.

Peggle Blast ma zadebiutować jesienią tego roku. Na razie Electronic Arts nie jest jeszcze gotowe podać bardziej konkretnej daty premiery.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej