Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 1 września 2014, 10:22

autor: Adrian Werner

Heroes of Order & Chaos – MOBA studia Gameloft otrzymała wsparcie dla Twitcha

Firma Gameloft wypuściła nową aktualizację mobilnej gry MOBA Heroes of Order & Chaos. Dzięki niej posiadacze urządzeń z systemem iOS mogą transmitować swoje mecze za pośrednictwem serwisu Twitch.

Kilka tygodni temu gra Asphalt 8 stała się pierwszą mobilną produkcją na iOS ze wsparciem dla streamingowej platformy Twitch. Teraz autorzy tego tytułu, czyli ludzie ze studia Gameloft, dodali tę samą funkcję do swojej innej produkcji, czyli MOBA zatytułowanego Heroes of Order & Chaos. Dzięki niej posiadacze urządzeń z systemem iOS mogą w łatwy sposób transmitować swoje rozgrywki.

Wprowadzenie obsługi Twitch do tego konkretnego projektu ma duży sens, gdyż w przypadku pecetowych produkcji to właśnie transmisje rozgrywek MOBA, w takich tytułach jak League of Legends, czy Dota 2, ogląda zazwyczaj najwięcej osób.

Zestaw nazwany po prostu Twitch SDK pozwala użytkownikom na korzystanie z obszernego menu, umożliwiającego dokładne ustawienie opcji streama, w tym włączenie mikrofonu i kamery na urządzeniu mobilnym. Całość wymaga posiadania sprzętu z układami A6 lub A76, więc obsługiwane modele to iPad 4, iPad Air, iPad mini Retina, iPhone 5s, 5 oraz 5c.

Funkcje związane z serwisem Twitch nie są jedynymi zmianami wprowadzonymi w najnowszej aktualizacji Heroes of Order & Chaos. Autorzy dodali wreszcie przycisk wznowienia połączenia po jego przerwaniu i tym samym powrotu do meczu, czyli coś o co fani prosili od dawna. Co ciekawe, system ten nie pozwoli na rozpoczęcie nowej rozgrywki zanim poprzednia nie dobiegnie końca. Ma to ukrócić uciekanie z potyczek przed ich finałem. Ponadto twórcy dodali sporo poprawek zbalansowanie rozgrywki.

Przypomnijmy, że Heroes of Order & Chaos to jedna z pierwszych mobilnych gier należących do gatunku MOBA. Zabawa polega na starciach dwóch grup graczy, walczących na mapach 3v3 lub 5v5. Każdy uczestnik rozgrywki kontroluje pojedynczego bohatera, który może uczyć się nowych umiejętności dzięki systemowi doświadczenia. Produkcja korzysta z modelu darmowego z mikropłatnościami.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej