Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 17 lipca 2014, 08:18

autor: Piotr Doroń

Warhammer 40,000: Carnage – nowa postać, broń i misje wraz z aktualizacją Dark Angel

Warhammer 40,000: Carnage doczekał się solidnej aktualizacji. Dark Angel Chapter Pack oferuje nowego bohatera (Kosmicznego Marine z zakonu Dark Angels), broń (Plasma Gun), misje oraz masę dodatkowego wyposażenia. Aby odblokować update, trzeba jednak zapłacić 30 sztuk złota.

Warhammer 40,000: Carnage – pełen akcji, platformówkowy RPG akcji od studia Roadhouse Games, wydany w połowie maja (iOS) i czerwca (Android) – zaskoczył graczy mięsistą rozgrywką, efektowną grafiką i rozbudowanym systemem rozwoju. Tym bardziej cieszy, że tytuł jest ciągle ulepszany i rozwijany. W ostatnich dniach Warhammer 40,000: Carnage w wersji na iOS i Androida doczekał się aktualizacji Dark Angels Chapter Pack.

Za jej sprawą gracze otrzymali możliwość przejęcia kontroli nad trzecim grywalnym bohaterem – Kosmicznym Marine z zakonu Dark Angels. Nową postać przetestujemy w kampanii oraz w trybie Arena Combat, wzbogaconym o kilka misji przypisanych do nowego herosa. Poza tym w skład pakietu wchodzi dodatkowa broń, czyli Plasma Gun, zdolna powalić kilku orków jednocześnie. Na koniec warto wspomnieć o pięciu Wargear Supply Caches (skrzynkach z zaopatrzeniem) i nowym wyposażeniu, pozwalającym w jeszcze większym stopniu spersonalizować kontrolowaną postać.

Co ciekawe, update nie został udostępniony za darmo. Aby w niego zagrać, należy najpierw uiścić wewnętrzną opłatę w wysokości 30 sztuk złota. Walutę można nabyć za pomocą mikropłatności bądź zdobyć – złoto to forma nagrody, przyznawana w zamian za zaliczanie misji i wyzwań. Jeśli więc będziecie chcieli wcielić się w Kosmicznego Marine z zakonu Dark Angels, to nie obejdzie się bez ukończenia dużej części podstawowej wersji gry.

Przypominam, że w Warhammer 40,000: Carnage trafiamy na planetę Mithra, która została najechana przez armię orków. Celem rozgrywki jest powstrzymanie inwazji. Produkcję wyposażono w kilka ciekawych mechanizmów, w tym modyfikowalne poziomy (kontrolowanie poziomu trudności poprzez aktywację i dezaktywację wybranych opcji, m.in. cięższej grawitacji, żrącej atmosfery, wybuchających wrogów), a także rozbudowany system rozwoju bohatera, na bazie którego tak naprawdę zbudowano całą grę. Tytuł robi przy tym bardzo dobre wrażenie pod względem graficznym, oferując rozwiązania typowe dla gier 2,5D.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej