Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 25 czerwca 2014, 06:17

autor: Adrian Werner

Motorsport Manager pozwoli poprowadzić własną drużynę Formuły 1

Deweloper Christian West pracuje nad Motorsport Manager, czyli strategią sportową, która pozwoli poprowadzić drużynę wyścigową biorącą udział w fikcyjnej wersji Formuły 1.

Brytyjski deweloper Christian West, mający na koncie prace nad takimi tytułami jak Geometry Wars Galaxies czy Joe Danger Infinity, zapowiedział grę Motorsport Manager. Poprowadzimy w niej drużynę wyścigową rywalizującą w fikcyjnej wersji Formuły 1.

Gra będzie typową strategią sportową. Podczas wyścigów naszym zadaniem ma być ustalanie ogólnej taktyki i podejmowanie konkretnych decyzji, które ukształtują wynik końcowy. Przykładowo, podczas kilku ostatnich okrążeń może zacząć padać deszcz. Będziecie wtedy musieli dokonać wyboru, czy stracić cenne sekundy na wymianę opon, czy też zaryzykować jazdę na starych. Całość będzie bardzo realistyczna. Nie znajdziemy tutaj żadnych super bonusów, czy umiejętności specjalnych, a przebieg rywalizacji dokładnie odda to, co znamy z ekranów telewizorów.

Równie dużo czasu spędzimy na zarządzaniu zespołem poza samymi wyścigami. Konieczne będzie zatrudnianie kierowców i członków ekip technicznych, inwestowanie w nowe technologie i ciągłe ulepszanie bolidów. Wszystko to wykorzystamy biorąc udział w różnorodnych zawodach organizowanych w wielu zakątkach świata. Fundamentem całej zabawy będzie oczywiście system ekonomiczny, wymuszający sprawne gospodarowanie budżetem i odpowiednie zbilansowanie przychodów i wydatków.

Same wyścigi ukazane zostaną w atrakcyjnej trójwymiarowej oprawie graficznej, co powinno stanowić miłą odmianę, gdyż większość mobilnych produkcji tego typu stawia na retro stylistykę i duże piksele. Autor obiecuje także dopracowany interfejs użytkownika, opracowany specjalnie z myślą o ekranach dotykowych, który sprawi, że możliwa będzie komfortowa zabawa nawet jedną dłonią.

Motorsport Manager zmierza obecnie wyłącznie na urządzenia mobilne z systemem iOS. Premiera nastąpi za kilka miesięcy. Dobrą wiadomością jest to, że będzie to gra premium, co oznacza, że po jednokrotnym jej zakupie nie pojawią się już żadne dodatkowe mikropłatności. W tym gatunku jest to absolutnie kluczowe, gdyż model free-to-play niszczy większość strategii ekonomicznych, czyniąc je jedynie wirtualnymi automatami do wrzucania prawdziwych monet.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej