Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 16 czerwca 2014, 10:07

autor: Adrian Werner

Rapture: World Conquest – nadciąga mobilna gra o podbijaniu świata w 10 minut

Studiu Tundra Games przymierza się do wypuszczenia na iOS mobilnej strategii Rapture: World Conquest, w której wcielimy się w bóstwo próbujące przejąć kontrolę nad całą planetą. Ciekawie zapowiadająca się produkcja wywołuje skojarzenia m.in. z kultowym Populousem.

Brytyjskie studio Tundra Games powoli kończy prace nad mobilną strategią strategię Rapture: World Conquest. Warto czekać na ten projekt, gdyż to, co pokazano do tej pory zapowiada się na fascynującą mieszankę takich tytułów jak Populous, Galcon i First Strike. Produkcja ukaże się latem na urządzeniach z systemem iOS.

W Rapture: World Conquest wcielimy się w bóstwo sprawujące pieczę nad cywilizacją zamieszkującą wygenerowany losowo świat. Naszym zadaniem będzie wykorzystywanie własnych mocy w celu doprowadzenia do rozwoju technologicznego naszych wyznawców oraz umożliwienia im podboju terenów zajmowanych przez głupców, którzy jeszcze nie uznali nas za swojego boga.

Ostatecznym celem ma być przejęcie kontroli nad całą planetą. Osiągnięcie tego sukcesu nie będzie łatwe, gdyż zmuszeni zostaniemy do rywalizowania z innymi bóstwami. Kluczem do zwycięstwa ma być nieustanne zwiększanie liczebności swojej armii. Za jej pomocą będziemy podbijali kolejne terytoria neutralne, ale nasi rywale mają robić to samo. Prędzej czy później dojdzie więc do konfrontacji. Równie istotne ma być inwestowanie w nowe technologie, które pozwolą wojskom awansować na kolejne, coraz wyższe poziomy. Do naszej dyspozycji oddane zostaną również różnorodne cuda, których wykonanie wymagać ma odpowiedniej ilości punków many.

Podczas zabawy będziemy musieli odpowiednio zbalansować opcje produkcji, decydując czy nasi podwładni mają się skoncentrować na religii (zwiększa manę), wojsku (zwiększa siłę armii), badaniacc naukowych czy produkcji jedzenia (zwiększa liczebność armii). Zmuszeni zostaniemy więc do odpowiedniego zbalansowania wszystkich tych aspektów i regularnego zmieniania priorytetów wraz z rozwojem sytuacji na mapie.

Zabawa rozgrywana będzie w czasie rzeczywistym, a jednorazowa rozgrywka ma zająć od początku do końca około 10 minut. Całość zostanie zaprojektowana tak, aby zachęcała do wielokrotnego przechodzenia gry, gdyż za każdym razem rozgrywka ma wyglądać inaczej.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej