Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 3 kwietnia 2014, 06:41

autor: Adrian Werner

World of Tanks Blitz - pierwsza faza beta testów dobiegła końca

Studio Wargaming.net poinformowało o zakończeniu pierwszej fazy zamkniętych beta testów gry World of Tanks Blitz, czyli mobilnej odsłony popularnej pecetowej marki.

World of Tanks w szybkim tempie stało się jedną z najpopularniejszych gier pecetowych. Nic więc dziwnego, że po odniesieniu sukcesu na tej platformie studio Wargaming.net postanowiło podbić rynek mobilny. Trochę ponad tydzień temu na iOS ruszyła zamknięta beta World of Tank Blitz i wraz z nią do sieci zaczęły spływać obszerne zapisy rozgrywki wykonane przez jej uczestników. Trzeba przyznać, że gra prezentuje się na nich imponująco.

     - World of Tanks Blitz – oficjalna strona gry

Choć pierwsza faza testów uległa właśnie zakończeniu, to wciąż można rejestrować się na oficjalnej stronie. Twórcy mają bowiem w planach kolejne zamknięte bety, w których udział wezmą większe grupy graczy. Niestety, na razie nie wiemy, kiedy użytkownicy Androida będą mogli dołączyć do zabawy.

World of Tanks Blitz nie jest próbą konwersji pecetowego pierwowzoru. Zamiast tego twórcy opisują swoje dzieło jako projekt „zainspirowany komputerowym World of Tanks”. Innymi słowy, produkcja oparta będzie na podobnych pomysłach, ale jednocześnie zostanie opracowana od podstaw z myślą o urządzeniach mobilnych, z systemem sterowania dopasowanym do unikalnych właściwości ekranów dotykowych.

Gra skoncentruje się na toczeniu sieciowych bitew pancernych przeciwko innym użytkownikom. Podczas zabawy pokierujemy jednym z kilkudziesięciu dostępnych czołgów, w większości pochodzących z okresu II wojny światowej i należących do sił amerykańskich, sowieckich lub niemieckich. Na raz na mapie będzie mogło walczyć maksymalnie czternaście osób w wielu różnorodnych trybach rozgrywki. Za sukcesy nagradzani będziemy wirtualną walutą, którą wydamy na ulepszenie naszych maszyn.

World of Tanks Blitz oparte zostanie na modelu darmowym z mikropłatnościami, czyli rozwiązaniu, które doskonale sprawdziło sie w przypadku pecetowego pierwowzoru. Na razie nie podano planowanej daty premiery, gdyż termin debiutu w dużym stopniu zależeć będzie od przebiegu testów.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej