Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 10 marca 2014, 14:20

autor: Piotr Doroń

Flashout 2 - kontynuacja mobilnego klona marki WipEout zadebiutuje 27 marca

Polskie studio Jujubee Games ujawniło termin premiery Flashout 2 – oficjalnej kontynuacji futurystycznej gry wyścigowej, wydanej w listopadzie 2012 roku na urządzenia z systemem iOS i pół roku później na smartfony oraz tablety z Androidem. Usprawniona „dwójka” zagości na mobilnym sprzęcie firmy Apple 27 marca, czyli już za nieco ponad dwa tygodnie. Jakiś czas później gra trafi także na urządzenia z Androidem.

Polskie studio Jujubee Games ujawniło termin premiery Flashout 2 – oficjalnej kontynuacji futurystycznej gry wyścigowej, wydanej w listopadzie 2012 roku na urządzenia z systemem iOS i pół roku później na smartfony oraz tablety z Androidem. Usprawniona „dwójka” zagości na mobilnym sprzęcie firmy Apple 27 marca, czyli już za nieco ponad dwa tygodnie. Jakiś czas później gra trafi także na urządzenia z Androidem.

Czego możemy spodziewać się po Flashout 2? Przede wszystkim usprawnień technicznych i naprawienia niedociągnięć, z powodu których część pierwsza nie była tak dobra, jak sobie niektórzy życzyli (średnia z ocen na serwisie Metacritic.com kształtuje się na poziomie 70%). Chodzi tu przede wszystkim o poprawienie modelu lotu futurystycznych poduszkowców, za sterami których zasiądziemy, oraz podkręcenie dynamiki rozgrywki.

We Flashout 2 znajdzie się przemodelowany tryb Kariery oraz sieciowa opcja multiplayer, której zdecydowanie zabrakło w pierwszych miesiącach życia „jedynki”. Ponadto gracze mogą spodziewać się spektakularnych tras oraz ulepszonej szaty graficznej, w tym usprawnionego silnika fizycznego, z wykorzystaniem którego opracowany zostanie nowy, łatwiejszy do okiełznania model lotu poduszkowców. Na dokładkę otrzymają ścieżkę dźwiękową złożoną z licencjonowanych utworów z muzyki elektronicznej.

Gra reprezentuje gatunek futurystycznych gier wyścigowych. Gracze zasiądą w niej za sterami potężnych poduszkowców, którymi pędzić będą na złamanie karku przez pełne ostrych zakrętów, stromych podjazdów i nagłych spadków tory wyścigowe. W rywalizacji z przeciwnikami wykorzystają nie tylko przyspieszenie pojazdów, ale też zdobywane po drodze uzbrojenie. Warto zauważyć, że kilka tygodni temu twórcy wypuścili do sieci filmik z serii Making of..., w którym przybliżyli proces powstawania gry.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej