Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 26 lutego 2014, 07:15

autor: Adrian Werner

Zapowiedziano Romans In My Carpet - turową strategię o bitwach miniaturowy armii od twórców cyklu Ravenmark

Znane z cyklu Ravenmark studio Witching Hour zapowiedziało turową strategię Romans In My Carpet, w której miniaturowe armie będą toczyły wojny na podłodze jednego pokoju.

Studio Witching Hour podbiło serca miłośników mobilnych strategii wyśmienitą serią fantasy Ravenmark. Teraz zespół ujawnił swój kolejny projekt i okazał się on sporym zaskoczeniem. Romans In My Carpet będzie co prawda również turową grą bitewną, ale za to podejdzie do tej tematyki w sposób humorystyczny i opowie o starciach miniaturowych armii na podłodze pokoju w akademiku.

Pomimo komediowej atmosfery, gra ma zaoferować rozbudowany system taktyczny, oparty na ulepszonym silniki cyklu Ravenmark, zarówno pod względem grafiki, jak i zasad rządzących rozgrywką. Armie wzorowane zostaną na legionach rzymskich, choć w walce wykorzystają także insekty jako potężne bestie bojowe. Poza rozbudowaną kampanią fabularną pojawią się również liczne tryby wieloosobowe. Zostaną one zaprojektowane tak, abyśmy mogli na raz prowadzić wiele oddzielnych potyczek z innymi graczami, zamiast być zmuszonym do czekania aż jeden z nich zrobi swój kolejny ruch.

Na razie twórcy nie ujawnili zbyt wiele konkretów na temat fabuły i mechanizmów zabawy, ale na więcej informacji nie powinniśmy czekać długo. Romans In My Carpet ma bowiem trafić do sprzedaży w przyszłym miesiącu. Będzie to tradycyjna płatna produkcja, w której jeden wydatek pozwoli nam nabyć całą zawartość. Pojawią się drobne mikropłatności, ale ograniczone one zostaną do modyfikowania strojów armii.

W planach są wersje na urządzenia z systemami iOS i Android. Studio Witching Hour zdradziło także, że pracuje również nad jeszcze jednym nowym projektem. Także on stanowić będzie jednak nową markę. Na razie twórcy nie mają więc zamiaru wracać do świata cyklu Ravenmark.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej