Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 21 grudnia 2013, 00:18

autor: Piotr Doroń

Cut the Rope 2 - Om Nom powraca w mocno odświeżonej formie

W ofercie App Store zagościła gra Cut the Rope 2 – oficjalna kontynuacja przygód wiecznie głodnego Om Noma. Produkcję studia ZeptoLab, rozwijającą koncepcję zaserwowaną wcześniej w trzech innych odsłonach, można nabyć za kwotę 0,89 euro, czyli około 3 złotych. Przypominam, że tytuł w niedalekiej przyszłości zadebiutuje także w wersji na smartfony i tablety z systemem Android.

W ofercie App Store zagościła gra Cut the Rope 2 – oficjalna kontynuacja przygód wiecznie głodnego Om Noma. Produkcję studia ZeptoLab, rozwijającą koncepcję zaserwowaną wcześniej w trzech innych odsłonach, można nabyć za kwotę 0,89 euro, czyli około 3 złotych. Przypominam, że tytuł w niedalekiej przyszłości zadebiutuje także w wersji na smartfony i tablety z systemem Android.

W Cut the Rope 2 po raz pierwszy w historii serii czeka nas wyjście poza przytulne schronienie Om Noma. Pająki kradną zapas cukierków, przy okazji porywając także bohatera. Zielony stworek – chcąc nie chcąc – wyrusza w wielką wyprawę, w trakcie której odwiedza m.in. las, miejski park oraz wysypisko śmieci. Podczas przygody poznaje nowych przyjaciół, tzw. Nommies, którzy oferują mu nieocenioną pomoc w staraniach o dotarcie do kolejnych smakołyków.

Roto zapewnia darmowy transport, Lick używa swojego długiego języka do tworzenia mostków, Blue potrafi podnosić ciężkie obiekty, w tym samego Om Noma, Toss rzuca przedmiotami, w tym cukierkami, z kolei dzięki Boo bohater jest w stanie dostać się w wyżej położone miejsca. Ich obecność modyfikuje mechanikę rozgrywki, lecz nie oznacza to, że rdzeń zabawy uległ zmianie – w dalszym ciągu polega ona na cięciu lin i dokarmianiu Om Noma cukierkami.

Na potrzeby gry twórcy przygotowali 120 wyzwań o regularnie rosnącym poziomie trudności. Odświeżona została także szata graficzna, która prezentuje się lepiej niż kiedykolwiek – dotyczy to także silnika fizycznego, który dba o realistyczne zachowywanie się obiektów znajdujących się na planszach. Cut the Rope 2 zbiera same pozytywne oceny i z pewnością przyczyni się do dalszego wzrostu popularności marki. Przypominam, że jak dotąd wszystkie dotychczasowe odsłony Cut the RopeCut the Rope, Cut the Rope: Experiments oraz Cut the Rope: Time Travel – zostały pobrane na całym świecie łącznie 400 milionów razy.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej