Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 15 grudnia 2013, 07:19

autor: Adrian Werner

Fiz: The Brewery Management Game – premiera mobilnej strategii o zarządzaniu browarem

Zespół Bit by Bit Studio wypuścił swoją debiutancką produkcję, czyli strategię ekonomiczną Fiz: The Brewery Management Game. Gra traktuje o zarządzaniu własnym browarem i dostępna jest na urządzenia mobilne z systemami iOS i Android.

Fakt, że produkcja gier na urządzenia mobilne jest stosunkowo tania w połączeniu z łatwością dostania się na główne kanały dystrybucji powoduje, że wyjątkowo często deweloperzy próbują sił w bardzo nietypowych tematykach. Najnowszym i przepysznym tego przykładem jest Fiz: The Brewery Management Game, czyli strategia traktująca o zarządzaniu własnym browarem.

Gra jest debiutancką produkcją niezależnego studia Bit by Bit i dostępna jest na systemy iOS i Android w cenie 6 złotych. W programie nie ma żadnych mikropłatności czy oczekiwania na odnowienie energii potrzebnej do akcji. Gramy tyle ile chcemy i kiedy chcemy.

     - Fiz: The Brewery Management Game na App Store

     - Fiz: The Brewery Management Game na Google Play

Nasza przygodę w biznesem piwnym w Fiz: The Brewery Management Game zaczynamy skromnie – od małego browaru o niewielkiej renomie i jeszcze mniejszym potencjale produkcyjnym. Zadaniem graczy jest oczywiście przeobrażenie tej firmy w prawdziwe chmielowe imperium i zdominowanie całego rynku. Gra nie próbuje być symulatorem tego biznesu i całą tematyka została potraktowana z dużym poczuciem humoru.

Kluczową rolę odgrywa oczywiście warzenie piwa, poprzez dobieranie odpowiednich składników i metod produkcji. W sumie na odkrycie czeka ponad siedemdziesiąt receptur. Musimy także odwiedzać lokalne festiwale i badać rynek, tak aby poznać preferencje klientów. Za zarobione pieniądze ulepszymy sprzęt i zatrudnimy nowych pracowników. W sumie do naszej firmy może dołączyć ponad dwadzieścia postaci i każda posiada unikalny zestaw umiejętności oraz osobowość. Co pewien czas musimy także wystawiać nasze piwa na prestiżowych konkursach.

Jednokrotne przejście kampanii zajmuje około 20 godzin. Po jej ukończeniu odblokowuje się jednak opcja Nowa Gra Plus, która pozwala na rozpoczęcie biznesu od nowa bez utraty wszystkich wcześniejszych zdobyczy. W tym trybie wiele elementów rozgrywki ulega również licznym losowym zmianom.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej