Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 13 marca 2013, 23:33

autor: Piotr Doroń

Real Boxing - największa gra bydgoskiego Vivid Games debiutuje w ofercie Google Play

Zgodnie z zapowiedziami, w ofercie Google Play zadebiutowała gra Real Boxing – największa produkcja w dorobku bydgoskiej firmy Vivid Games. Tytuł, na którego developing wydano podobno ok. miliona złotych, został udostępniony w cenie 14,99 zł. Zagrają w niego wyłącznie posiadacze smartfonów i tabletów z układami Nvidia Tegra (konkretnie drugą i trzecią generacją).

Zgodnie z zapowiedziami, w ofercie Google Play zadebiutowała gra Real Boxing – największa produkcja w dorobku bydgoskiej firmy Vivid Games. Tytuł, na którego developing wydano podobno ok. miliona złotych, został udostępniony w cenie 14,99 zł. Zagrają w niego wyłącznie posiadacze smartfonów i tabletów z układami Nvidia Tegra (konkretnie drugą i trzecią generacją).

Mimo że w Real Boxing brakuje prawdziwych pięściarzy, gra studia Vivid Games wcale nie traci przez to na atrakcyjności. W dużej mierze jest to zasługą zawarcia w grze emocjonującego, choć zdaniem recenzentów zbyt krótkiego trybu kariery. W jego trakcie gracz mierzy się z kilkudziesięcioma przeciwnikami, walcząc z nimi o pasy mistrzowskie, rozwija kontrolowaną postać i odblokowuje różnego rodzaju dodatki (stroje, pięściarzy, perki, akcesoria sportowe).

Gra zaskakuje również wysokiej jakości trójwymiarową oprawą graficzną. Napędza ją mobilna wersja silnika Unreal Engine. Wzrok przykuwa wiele smaczków (krwawiące nosy, rozcięte łuki brwiowe, pot na ciałach pięściarzy), a wisienką na torcie jest klasowa animacja postaci, nagrana podczas sesji motion capture z udziałem prawdziwych zawodników.

Przypominamy, że od listopada 2012 roku Real Boxing znaleźć można w ofercie App Store.  Tytuł jest dedykowany użytkownikom iPhone’a, iPod Touch i iPada. W styczniu sprzedaż edycji na system iOS przekroczyła granicę 150 tysięcy egzemplarzy.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej