Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 4 listopada 2012, 07:00

autor: Adrian Werner

Zapowiedziano sieciową strzelankę Absolute Force Online

Firmy NetDragon i TQ Digital Entertainment ujawniły Absolute Force Online, czyli sieciową strzelankę na Unreal Engine 3.0.

Specjalizująca się w produkcjach sieciowych firma NetDragon ujawniła swój kolejny projekt. Jest nim nastawiona na tryb wieloosobowy strzelanka Absolute Force Online, która realistyczne klimaty współczesnych konfliktów zbrojnych połączy z ciekawymi elementami science-fiction. Twórcy wypuścili już pierwszy zwiastun, a niedługo ma wystartować zamknięta beta.

Absolute Force Online (w skrócie AFO) to strzelanka, która powstaje w studiu TQ Digital Entertainment, czyli zespole mającym na koncie m.in. MMO Heroes of Might and Magic Online. Twórcy do produkcji wykorzystują technologię Unreal Engine 3 i patrząc po pierwszych materiałach graficznych przyniosło to bardzo dobre efekty.

Fabuła gry obraca się wokół tajemniczego dowódcy wojskowego imieniem Fox. Zdobył on sławę podczas wojny Związku Radzieckiego z Afganistanem wykonując zlecenia razem z organizacją najemników Swift. Jedna z misji zakończyła sie jednak dla tej grupy tragicznie i uznano, że wszyscy jej członkowie zginęli. Kilka lat później coraz większą renomę zaczęła zyskiwać grupa militarna Fallen Angel. Początkowo uznawano ją za kolejną firmę najemników, ale po pewnym czasie stało się jasne, że celem organizacji wcale nie są pieniądze. Zamiast tego odkryto, że w rzeczywistości Fallen Angel dowodzi ocalały Fox, który na dodatek zyskał nadludzkie moce i teraz łupi starożytne ruiny w poszukiwaniu dalszych pradawnych sekretów, które pozwalają modyfikować genetyczną strukturę gatunku ludzkiego. W celu pokrzyżowania tych planów powołano grupę Justice Hand, w skład której weszli najlepsi członkowie oddziałów specjalnych z całego świata. W momencie rozpoczęcia akcji gry konflikt pomiędzy tymi dwoma organizacjami trwa już wiele lat i powoli zaczyna wchodzić w decydującą fazę.

Rozgrywka skoncentruje się na starciach drużyn najemników. Udostępnione zostaną dwie frakcje. Jedna z nich będzie dysponowała nadludzkimi mocami, nabytymi w wyniku modyfikacji genetycznych. Natomiast druga brak takich umiejętności nadrobi lepszym ekwipunkiem. W trakcie zabawy akcję będziemy mogli oglądać z perspektywy pierwszej osoby, lub przełączyć się na kamerę umieszczoną za plecami postaci. Poza walką piechoty pojawi się również opcja pokierowania kilkoma pojazdami. Autorzy szykują siedem różnorodnych trybów zabawy, wśród których nie zabraknie deatchmatcha, capture the flag oraz popularnego trybu zombie. Za sukcesy nagradzani będziemy punktami doświadczenia, które wydamy na rozwój naszego bohatera i jego awanse na kolejne szczeble militarnej kariery.

Gra oparta zostanie na modelu darmowym z mikropłatnościami. Autorzy wypuścili już wymagania sprzętowe i trzeba przyznać, że nie są one zbyt wysokie.

MINIMALNE WYMAGANIA SPRZĘTOWE
Procesor: Pentium D Dual Core 2.33GHz
Karta grafiki: GeForce 9600 GT
Pamięć RAM: 2 GB


ZALECANE WYMAGANIA SPRZĘTOWE
Procesor: Core 2 Dual Core 2.66GHz
Karta grafiki: GeForce 9800 GT
Pamięć RAM: 4 GB

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej