Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 29 września 2012, 21:54

autor: Adrian Werner

Ukończono prace nad przygodówką Chaos on Deponia

Firma Daedalic Entertainment ogłosiła, że dobiegły prace nad drugą częścią gry Deponia.

Mamy dobre wieści dla fanów przygodówek. Firma Daedalic Entertainment ogłosiła, że zakończyła już prace nad grą Chaos on Deponia, czyli drugą częścią trylogii zapoczątkowanej przez udaną Deponię.

Gra ponownie przenosi nas na znaną z poprzedniej części planetę Deponia, która jest jednym wielkim złomowiskiem. Jak gdyby mieszkańcom tego miejsca nie było wystarczająco trudno, rada zarządzająca gigantycznym latających miastem Elysium właśnie podjęła decyzję o zniszczeniu złomowiska. Rufus będzie musiał przeszkodzić w realizacji tych planów. Aby dostać się do Elysium będzie potrzebował kodów umieszczonych w głowie jego ukochanej Goal. Niestety, procesor na którym zostały zapisane uległ uszkodzeniu. Rufus znajduje na czarnym rynku chirurga skłonnego wykonać operację mózgu Goal. Lekarzowi udaje się naprawić usterkę, ale skutkiem ubocznym zabiegu jest rozszczepienie świadomości dziewczyny na trzy odrębne osobowości. Nasz bohater musi więc nie tylko ocalić własny świat, ale również zdobyć serce Goal, co biorąc pod uwagę jej stan nie będzie łatwe.

Podobnie jak część pierwsza Chaos on Deponia będzie humorystyczną przygodówką z klasycznym interfejsem point-n-click. Zadaniem gracza będzie więc głównie dokładne eksplorowanie lokacji, gromadzenie przedmiotów, prowadzenie rozmów oraz rozwiązywania zagadek. Również oprawa wizualna przypominać będzie pierwowzór, co w tym wypadku oznacza pięknie ręcznie rysowane tła w pełny HD.

Chaos on Deponia zadebiutuje na rynku niemieckim 12 października tego roku. Nie wiemy jeszcze kiedy nastąpi premiera wersji anglojęzycznej, ale sądząc po tym ile czekaliśmy na część pierwszą możemy się spodziewać kontynuacji na początku przyszłego roku.

 -Chaos on Deponia - oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej