Squadflow – zobacz w akcji walki robotów w sentymentalnym TPS
Pojawiły się nowe materiały video z gry Squadflow, czyli sieciowej strzelanki TPP z robotami w rolach głównych.
Squadflow to jedna z najbardziej obiecujących sieciowych strzelanek, jakie szykują azjatyccy deweloperzy. Gra pozwoli na wcielenie się w roboty i w przeciwieństwie do większości przedstawicieli swojego gatunku duży nacisk położy na pełen nostalgii aspekt fabularny. Twórcy projektu zorganizowali niedawno w swojej siedzibie prezentację, dzięki czemu możemy teraz obejrzeć piętnaście minut zapisy rozgrywki PvP.
Akcja Squadflow toczyć się będzie w odległej przyszłości i osadzona zostanie w zrujnowanym mieście. Miejsce to zamieszkują roboty, a ludzie nie mają do niego dostępu, a przynajmniej tak się do niedawna wydawało. Przekonanie to ulega zmianie, gdy na ulice wymarłem metropolii trafia dziewczynka imieniem Lea. Gracze wcielą się w dobre roboty, które spróbują ją ocalić przed swoimi złymi mechanicznymi pobratymcami. Gra ma oferować pełen nostalgii i wowołujący autentyczne emocje wątek fabularny, którego kolejne elementy będą ujawniane w trakcie wielu możliwych do rozegrania misji.
Powyższe filmiki prezentują jedynie tryb PvP, czyli starcia z innymi ludźmi. Niedługo wystartuje zamknięta beta i wraz z nią do gry dodany zostanie tryb PvE, w którym gracze połączą siły przeciwko wrogom sterowanym przez sztuczną inteligencję. Squadflow koncentruje się na czysto zręcznościowej walce. Roboty są sporych rozmiarów i przypominają mechy, ale mimo to tempo pojedynków jest błyskawicznie, a mechaniczni bohaterowie z imponującą prędkością przemierzają rozległe poziomy. Kamerę umieszczono za plecami postaci, co ułatwia nawigację i orientowanie się w sytuacji na polu bitwy. Dodatkową atrakcją jest nietypowy styl graficzny. Projekty robotów są mocno abstrakcyjne, choć jednocześnie bardzo atrakcyjne, a wszystko ukazane jest w pastelowych barwach i z delikatnym rozmyciem, co nadaje całości lekko nierzeczywistego wyglądu.
Squadflow powstaje już od bardzo dawna. Prace rozpoczęto cztery lata temu, a projekt ujawniono w 2010 roku. Teraz jednak produkcja wchodzi w ostateczną fazę i gotowy produkt powinien wystartować w drugiej połowie roku.
- Squadflow – oficjalna koreańska strona gry